Blogger Layouts

Wednesday, July 11, 2012

Hampir Mengalah

Setelah hampir 2 dekat aku bertahan. Ye, 2 dekat aku bertahan untuk kehidupan ni.. Dan sekrang, ku hampir mengalah, hampir tersungkur menyembah bumi. Segala-galanya bagi aku semakin sukar. Sangat sukar untuk aku.. Ya Allah ya Tuhan ku, bantu lah hamba mu yang sedang berada dalam kepayahan. Aku malu terhadap mu Ya Allah, sering meminta-minta tapi jarang untuk memberi.. 

Aku hampir mengalah, hampir rebah.. Bantu lah aku untuk menjalani kehidupan sehari-hari Ya Allah. Bantu lah hamba-Mu yang serba kekurangan ini.. Bantu lah, hanya Engkau yang mampu membantu aku. Aku meminta dari-Mu agar kau lapangkan pintu hati ku untuk meredhai segala yang Engkau suratkan kepadaku..Engkau redhailah hiupku ini Ya Allah.. Amin Amin Amin Ya Rabbalalamin :')

Harap sangat nak jumpa SPM! Wish me luck :D

Sincerely,
Zila