Blogger Layouts

Sunday, January 30, 2011

Bye bye Teknik Melaka ;'(

HOSTEL LIFESTYLE
OMG! hostel? its too hard for me. aku tk pernah menyangka yang kehidupan hostel sangat memeritkan. yaa, aku mengaku. aku seorang yang tak pandai berdikari! mula mula aku enjoy dgn persekitaran yang sangat 'asing'  pada aku. tapi, lama lama aku dah biasa dgn keadaan tu.

ROLL CALL?
WTH is that? FUCK roll call. kau yang membuatkan aku tak cukup masa dan kau yang membuatkan aku belajar tak focus sebab mengantuk! sleepy when p&p! ohh shit!

SENIOR?
bapak belagak boleh tak?

SCHOOL?
otakk best gilaa :D tapi tidur dlm kelas bole ke 'berjaya' camtu? membazir duit mak bapak! baik kau blajar kat skolah lme je. and satu ape pun aku tak faham. sebab mengantuk punya pasal. mcm $#*@!

lastly, HEM kau bajet bagus. aku benci HEM sane lah bodoh!