Blogger Layouts

Monday, July 16, 2012

Terima Kasih

Terima kasih ya Allah. Alhamdulillah, akhirnya zila berjaya jugak. Walau pun tak banyak. Tapi, tetap bersyukur :')
syukur

Wednesday, July 11, 2012

Hampir Mengalah

Setelah hampir 2 dekat aku bertahan. Ye, 2 dekat aku bertahan untuk kehidupan ni.. Dan sekrang, ku hampir mengalah, hampir tersungkur menyembah bumi. Segala-galanya bagi aku semakin sukar. Sangat sukar untuk aku.. Ya Allah ya Tuhan ku, bantu lah hamba mu yang sedang berada dalam kepayahan. Aku malu terhadap mu Ya Allah, sering meminta-minta tapi jarang untuk memberi.. 

Aku hampir mengalah, hampir rebah.. Bantu lah aku untuk menjalani kehidupan sehari-hari Ya Allah. Bantu lah hamba-Mu yang serba kekurangan ini.. Bantu lah, hanya Engkau yang mampu membantu aku. Aku meminta dari-Mu agar kau lapangkan pintu hati ku untuk meredhai segala yang Engkau suratkan kepadaku..Engkau redhailah hiupku ini Ya Allah.. Amin Amin Amin Ya Rabbalalamin :')

Harap sangat nak jumpa SPM! Wish me luck :D

Sincerely,
Zila

Sunday, June 10, 2012

Sad story..


boy- i missed u at school 2day, y weren't u there?

girl- yeah, i had to go to the doctor.

boy- oh really? y?

girl- oh nothin, annual shots, thats all.

boy- oh

girl- so what did we do in math 2day?

boy- u didnt miss nuthing that great.......just lots of notes

girl- ok good

boy- yeah

girl- hey i have a question......

boy- ok, ask away

girl-........how much do u love me?

boy- u know i love u more than anything

girl- yeah.....

boy- y did u ask?

girl-................>silence<..........

boy- is something wrong?

girl- no nothing at all

boy- good.

girl- ..............how much do u care about me?

boy- i would give u the world in a heartbeat if i could.

girl- u would?

boy- yeah.........of course i would >sounding worried< is there something wrong??

girl- no, everythings fine......

boy- are u sure?

girl- yeah.

boy- ok.......i hope so.

girl- ..............would u die for me?

boy- i would take a bullet for u anyday, hun

girl- really?

boy- anyday. now seriously, is there something wrong???

girl- no im fine, ur fine, we're fine, everyones fine.

boy- ............ok

girl-......................well i have to go ill c u 2morrow at school.

boy- alright, bye. I LOVE YOU.

girl- yeah, i love u 2, bye.

THE NEXT DAY AT SCHOOL:

boy- hey, have u seen my g/f 2day?

friend- no

boy- oh.

friend- she wasnt here yesterday either.

boy- i know, she was acting all wierd on the phone last nite.

friend- well dude u know how gurls are sumtimes ?

boy- yeah........but not her.

friend- idk wht else 2 say, man.

boy- k well i gotta get 2 english, ill c ya after school.

friend- yeah i gotta get to science, ttyl.

THAT NIGHT:

-ring-
-ring-
-ring-
-ring-
girl- hello?

boy- hey

girl- oh, hi.

boy- y weren't u at school 2day?

girl- uh.......i had another doctor appointment.

boy- are u sick?

girl- ..................um i have 2 go, my mom's callin on my other line.

boy- ill wait.

girl- it may take a while, ill call u later.

boy-........alright, i love u hun.

very long pause<


girl- (with tear in her eye) look, i think we should break up.

boy- what???

girl- its the best thing for us right now.

boy- y????

girl- i love u.
click<


THE GIRL DOESNT COME TO SCHOOL FOR 3 MORE WEEKS, AND DOESNT ANSWER HER PHONE.

boy- hey dude

friend- hey

boy- whats up

friend- nothin, hey have u talked 2 ur ex lately?

boy- no

friend- so u didnt hear?

boy- hear what?

friend- um idk if i should be the one to tell u......

boy- dude, wtf ! tell me !

friend- uh....call this number....433-555-3468

boy- ok............

BOY CALLS NUMBER AFTER SCHOOL

-ring-
-ring-
-ring-
voice- hello, suppam county hospital, this is nurse beckam.

boy- uh.......i must have the wrong number, im looking for my friend.

voice- what is her name, sir?
(boy gives info)

voice- yes, this is the right number, she is one of our patients here.

boy- rele? y? what happened??? how is she???

voice- her room number is ..646, in building A, suite 3.

boy- WHAT HAPPENED??!!!!

voice- plz come by sir and you can see her, goodbye.

boy- WAIT! NO!
*dial tone*

BOY GOES TO HOSPITAL, AND TO ROOM ..646, BUILDING A, SUITE 3. GIRL IS LYING IN THE HOSPITAL BED.

boy- omg are u ok??

girl- ..................

boy- sweetie!! talk to me!!

girl- i..........

boy- u what?? U WHAT???

girl- i have cancer and im on life support

boy- .....................>breaks into tears<......................

girl- they're taking me off 2night

boy- y??

girl- i wanted 2 tell u but i couldnt

boy- y didnt u tell me????

girl- i didnt want 2 hurt u.

boy- u could never hurt me

girl- i just wanted 2 c if u felt bout me as the same i felt bout u.

boy- ?

girl- i love u more than anything, i would give u the world in a heartbeat. i would die for you and take a bullet for you.

boy- ...........

girl- dont be sad, i love u n ill always be here w/u

boy- then y'd u break up w/me?

nurse- young man, visiting hours are over.

BOY LEAVES, GIRL IS TAKEN OFF LIFE SUPPORT, AND DIES.

but what the boy didn't know is that the girl only asked him those questions so she could hear him say it one last time, and she only broke up w/him because she knew she only had 3 more weeks to live, and thought it would cause him less pain and give him time to get over her before she died.

NEXT DAY

the boy is found dead with a gun in his hand..with a note in the other...
THE NOTE SAID:i told her i would take a bullet for her....just like she said she would die for me...

Tuesday, December 13, 2011

Mostly perempuan kurang menyenangi sifat lelaki. Kot? #just amek dari org :)

Sumber : http://forum.jobmarket.com.my/


1. MENINGGIKAN SUARA
Tahulah mereka dikurniakan suara yang ‘macho’ tapi kalau nak meninggikan suara sekadar menunjukkan ego, tak eloklah. Ini antara kelemahan lelaki kerana mereka mudah meninggikan suara walaupun pasangannya tidak bersalah.

2. MENGONGKONG
Itu tak boleh, ini tak boleh, sikit-sikit nak kontrol. Segala gerak-geri kekasih dikawal, sampaikan nak berpakaian pun harus ditentukan. Kalau nak keluar ke kedai pun kena repot dulu, kalau tidak mulalah tercetusnya pertengkaran kerana hal sekecil itu. Tetapi, mereka akan melenting pula sekiranya aktiviti-aktiviti mereka di soal siasat oleh kekasih mereka… macammana tu?

3. CEMBURU BUTA
Orang kata cemburu tandanya sayang, tapi kalau cemburu tak tentu pasal dan memanjang saja cemburu, tentu rasa tak selesa juga. Agaknya lelaki yang kuat cemburu ni takut kekasihnya terlepas ke tangan kumbang lain kot. Harus diingat, bukan semua perempuan suka kekasihnya kuat cemburu. Tapi, ada juga sesetengahnya suka apabila teman lelakinya cemburu kerana seolah-olah teman lelakinya amat menghargai dirinya. Jangan cemburu buta sudahlah, malas jugak nak layan kadang-kadang!

4. PANAS BARAN
Aduiii… masalah yang boleh menimbulkan fobia terhadap seseorang gadis apabila mendapat kekasih yang panas baran. Pantang silap sikit, mahu dihambur segala kemarahannya. Ada juga kesilapan bermula dari diri sendiri tetapi tetap menyalahkan orang lain. Setakat kena tengking boleh lagi diterima walaupun sebal satu badan tapi, bagaimana kalau siap sepak terajang? Kalau nak sepak terajang carilah mereka yang sepadan dan janganlah berlawan dengan kaum yang lemah bang! Di mana sifat bertanggungjawab dan kepimpinan yang ada? Cuba-cubalah kawal kerana setiap dari kita ada barannya, cuma kena pandai-pandai mengawallah. Kalau dah tak terkawal sangat, tak payah bercintalah cik abang oiii!!!

5. KAKI MEROKOK
Ini satu lagi sifat kaum lelaki yang melemaskan wanita. Asyik berasap sana sini, naik lemas dengan bau dan asap rokoknya. Dalam sehari adakalanya habis sekotak rokok. Kalau habiskan duit dengan makan benda berfaedah tak apa juga, ini tidak… asyik menyedut asap yang tidak menyehatkan. Kalau asap tu membawa kesan pada diri sendiri saja tak apa juga, ini tidak… membawa kesan juga pada orang sebelah menyebelah. Kadang-kadang teman wanita menegur bukannya apa, dia sayangkan kita juga dan tak mahu kita jatuh sakit. Lagipun mereka juga tak nak teman lelaki mereka membazirkan duit dengan merokok.

6. EGO
Ini merupakan masalah paling ketara dan merimaskan kaum wanita. Keegoan dan lelaki memang tak dapat dipisahkan. Tetapi ada kalanya lelaki menjadikan keegoan sebagai alasan untuk mereka bertindak tanpa mempedulikan perasaan si gadis. Keegoan membuatkan lelaki mempunyai kuasa veto dalam kehidupan mereka termasuklah memimpin kaum wanita. Tidak salah mempamerkan ego tetapi biarlah kena pada tempatnya.

7. MENIPU
Masalah yang ketara apabila lelaki suka menipu ataupun memberikan alasan yang tak munasabah. Sanggup memungkiri janji dan memberikan alasan yang mereka mempunyai masalah yang tak dapat dielakkan padahal sebenarnya mereka enggan melaksanakan janji mereka sendiri. Ada juga yang sudah berpunya tetapi mengaku solo. Berterus-teranglah wahai kaum lelaki kerana kaum wanita lebih menghormati mereka yang memiliki sifat berterus-terang ini. Sifat menipu dan suka berdolak-dalih ini lama kelamaan akan membuatkan semua gadis akan menjauhi anda.

8. MAIN KAYU TIGA
Bab main kayu tiga ni masalah paling besar. Walaupun dah ada kekasih,mereka sukar untuk setia. Apatah lagi kalau digoda, terus disambar tanpa mempedulikan perasaan kekasihnya.

9. SUKA ‘CUCI MATA’
Kebanyakan lelaki sukar mengawal mata (mata keranjang). Pantang jumpa perempuan cantik dan seksi mulalah mata tu macam nak terkeluar. Walaupun sedang bersama kekasih, si dia tidak akan peduli. Bagi mereka tidak salah kalau sekadar mencuci mata tetapi hati kekasih kenalah jaga juga cik abang!

10. PERASAN
Aduhaiii… lelaki ini cepat perasan terutamanya jika mereka ini berkerjaya baik, berpenampilan menarik dan mempunyai wajah yang hensem. Boleh tu mengaku merekalah yang menjadi lelaki idaman para wanita.Tapi, mungkin pada pandangan seorang wanita mereka ini sederhana sahaja tapi mereka ini yang suka perasan lebih. Bukan semua wanita memandang pada paras rupa, kalau dah terlebih-lebih perasan tuu… ada wanita yang lebih suka mengutuk dari memuji… hahaha sedarlah!

11.MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI
susah juga kalau dapat yang mementingkan diri sendiri ni. lelaki selalunya tidak mahu mengalah dan ingin menegakkan pendapat sendiri tanpa mempedulikan luahan pasangannya. Mereka juga suka mendahulukan kemahuan mereka dan jarang hendak mementingkan perasaan kekasih… egolah katakan! Tidak semestinya pendapat kaum wanita ni tak boleh diguna pakai.

12. KURANG MEMBERIKAN PERHATIAN
Lelaki kadangkala suka bertindak sambil lewa dan kurang memberikan perhatian tidak kira dalam apa jua urusan. Tetapi kalau urusan yang berkaitan dengan dirinya sendiri, pantas pula melaksanakannya. Jika berkaitan teman wanita, alamatnya… mereka kurang mengambil perhatian.Mengapa ya? Kaum wanita sebenarnya bukan minta diberikan perhatian 24 jam tetapi cukuplah sekadar pasangannya mengambil tahu akan dirinya kerana sifat semulajadi seseorang wanita itu yang ingin bermanja dan dimanjakan.

13. MATA DUITAN
Jangan tak tahu ada juga lelaki mata duitan atau pun gelarannya ‘lelaki spedo’. Mereka tak kisah nak kikis duit kekasih dengan 1001 macam alasan yang adakalanya tidak logik diterima dek akal fikiran. Kalau kisah perempuan mata duitan kita sudah biasa dengar, tapi kalau lelaki pula yang mata duitan… apa cerita ni?? Takkan masa-masa macam ni keegoan lelaki hilang pulak?!!

14. KOMITED TERHADAP KERJAYA
Susah kalau dapat teman lelaki yang terlalu komited dengan kerjaya.Mereka ni selalu sangat memberi banyak alasan kerja apabila diajak keluar. Kalau keluar bersama, selalu pula bercerita tentang kerja dan merungut sering dibebani kerja yang menimbun. Bukanlah tidak boleh lelaki mementingkan kerjaya tetapi pandai-pandailah membahagikan masa bersama teman wanita. Paling tidak pun, seminggu sekali luangkan masa menemaninya dan lupakan segala hal berkaitan kerja. Bukannya kaum wanita ni tidak memahami kalau teman lelakinya pandai membahagikan masa…

15. PENGOTOR
Ada segelintir lelaki sukar nak menyedari diri mereka ni ada yang pengotor. Terutama bab meludah atau membuang kahak merata-rata. Yarkkk!!! Ada juga yang jarang basuh seluar, pakai baju yang sama berulang kali, tidak memakai deodarant dan macam-macam lagi sampaikan badan sudah berbau semacam pun dia tak sedar. Tidakkah mereka ini terasa egan apabila menyedari badan sudah berbau?? Entahlah… hanya kaum lelaki yang bersifat pengotor ini saja yang dapat menjawabnya.

16. GELOJOH
Kalau bab makan, lelaki ni agak gelojoh. Macam ‘food machine’. Mereka emas melihat teman wanita mereka makan terlalu sopan tetapi mereka tidak sedar cara mereka makan yang gelojoh juga melemaskan kaum wanita. Sepatutnya, samada lelaki mahupun wanita patutlah makan dengan bersopan. Buat apa terkejar-kejar?

17. PENTINGKAN KAWAN-KAWAN
Sanggup membatalkan temujanji semata-mata hendak bermain bola sepak ataupun menonton WWE bersama kawan-kawan. Lelaki juga selalu mementingkan kawan-kawan dalam banyak hal. Sekali-sekala bolahlah, jangan pula selalu saja memberi alasan hinggakan masa bersama teman wanita tiada langsung semata-mata untuk menghabiskan masa bersama kawan-kawan. Apa guna bercinta kalau macam tu gayanya? Kalau ada masalah pula, kawan-kawan sebagai tempat mengadu dengan alasan tidak sesuai bercerita dengan si dia. Kalau dah memilih si dia sebagai kekasih, mungkin satu hari si dia juga akan menjadi isteri anda, jadi takkanlah anda selalu hendak merahsiakan sesuatu dari dia. Tak eloklah berbuat demikian, nanti si dia terasa seolah-olah dirinya tidak penting buat anda pula.

18. TIDAK TAHU MENGHARGAI
Sukar untuk bertemu lelaki yang tahu menghargai perasaan atau pun perbuatan kekasihnya. Ada pula yang berpura-pura tidak mengambil tahu walaupun menyedarinya. Mereka seboleh-bolehnya mahu si dia terang-terangan menunjukkan sikap meghargai mereka ini. Kalau setakat sikit-sikit atau sekadar kiasan tu, alamatnya mereka akan berpura-pura tidak menyedarinya. Apa salahnya sekali-sekala, tunjukkan sikap anda yang menghargainya di atas apa yang cuba dilakukannya terhadap anda seperti memberi hadiah kecil. Setidak-tidaknya ucapkanlah terima kasih setiap kali dia cuba berbuat sesuatu untuk anda.

19. PUTAR BELIT
Lelaki ni ramai yang pakar memutar-belitkan kenyataan walaupun ternyata sememangnya merekalah yang bersalah. Bagi mereka, putar belit ini tak mengapa asalkan si dia mempercayai alasan tersebut dan mereka akan terlepas dari kesalahan sendiri. Sekiranya anda benar-benar menyintai pasangan anda, perkara begini seharusnya tidak berlaku kerana apa akibatnya sekiranya si dia mengetahui juga tipu helah anda suatu hari nanti. Kalau anda tak pandai menyelamatkan keadaan, melepaslah anda! Jujurlah pada pasangan anda.

20. SUKA KONTROL MACHO
Peh! Nak dikatakan macho, ada juga yang tak. hancur je yang lebih kot! Terutama bab sikap, mahu lebih gentleman, berketrampilan dan hensem. Seboleh-bolehnya mereka mahu menampakkan yang diri mereka lelaki sejati dan ada elemen HERO. Tak perlulah nak merasakan diri anda macho kerana wanita sahaja yang layak membuat penilaian terhadap anda. Sekiranya anda rasa diri anda macho, tetapi pada mata wanita tersebut anda tidaklah semacho yang disangkakan, tak guna juga!


#Bagi aku, lelaki & perempuan ade kelemahan masing-2. So jangan terlampau menilai sangat. Hehe

Monday, December 12, 2011

Bertapa berharganya seorang wanita..

Sumber : http://syukriahsaimelmo.blogspot.com :)
Thanks SYUKRIAH SAIM 


Betapa Berharganya Seorang Wanita

Ketika Tuhan menciptakan wanita, malaikat datang dan bertanya,"Mengapa begitu lama engkau menciptakan wanita, Tuhan???"

Tuhan menjawab,"Sudahkah engkau melihat setiap detail yang telah aku ciptakan untuk wanita?" Lihatlah dua tangannya mampu menjaga banyak anak pada saat bersamaan, punya pelukan yang dapat menyembuhkan sakit hati dan kerisauan, dan semua itu hanya dengan dua tangan".

Malaikat menjawab dan takjub,"Hanya dengan dua tangan? tidak mungkin!

Tuhan menjawab,"Tidakkah kau tahu, dia juga mampu menyembuhkan dirinya sendiri dan boleh bekerja 18 jam sehari".

Malaikat mendekati dan mengamati wanita tersebut dan bertanya,"Tuhan, kenapa wanita terlihat begitu lelah dan rapuh seolah-olah terlalu banyak beban baginya?"

Tuhan menjawab,"Itu tidak seperti apa yang kau bayangkan, itu adalah air mata."

"Untuk apa???", tanya malaikat.

Tuhan melanjutkan,"Air mata adalah salah satu cara dia menunjukkan kegembiraan,kerisauan,cinta,kesepian, penderitaan,dan kebanggaan,serta wanita ini mempunyai kekuatan mempesona lelaki,ini hanya beberapa kemampuan yang dimiliki oleh wanita.

Dia dapat mengatasi beban lebih baik dari lelaki,dia mampu menyimpan kebahagiaan dan pendapatnya sendiri,dia mampu tersenyum ketika hatinya menjerit kesedihan,mampu menyanyi ketika menangis, menangis saat terharu,bahkan tertawa ketika ketakutan.

Dia berkorban demi orang yang dicintainya,dia mampu berdiri melawan ketidakadilan,dia menangis saat melihat anaknya adalah pemenang,dia gembira dan bersorak saat kawannya tertawa bahagia,dia begitu bahagia mendengar suara kelahiran.

Dia begitu bersedih mendengar berita kesakitan dan kematian,tapi dia mampu mengatasinya.Dia tahu bahwa sebuah ciuman dan pelukan dapat menyembuhkan luka.

Allah S.W.T berfirman:

"Ketika Aku menciptakan seorang wanita, ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. Aku membuat bahunya cukup kuat untuk menopang dunia, namun, harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan."

"Aku memberikannya kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima penolakan yang seringkali datang dari anak-anaknya. "

"Aku memberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah, dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh."

"Aku memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan, bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."

"Aku memberinya kekuatan untuk menyokong suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk melindungi hatinya."

"Aku memberinya kebijaksanaan untuk mengetahui bahwa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya, tetapi kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada disisi suaminya tanpa ragu."

"Dan akhirnya, Aku memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia perlukan."

"Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,sosok yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya.Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada."

"CINTANYA TANPA SYARAT. HANYA ADA SATU YANG KURANG DARI WANITA,DIA SELALU LUPA BETAPA BERHARGANYA DIA..."

Wallahu'alam..............

Tuesday, November 22, 2011

Girl Language

If She Don't Text You :
-It's Because She's Waiting For You To Text Her


When She Walks Away From You (Mad) :
-Follow Her


When She's Quiet :
-Ask Her What's Wrong


When She Ignores You :
-Give Her Your Attention


When She Pushes You Away :
-Pull Her Back


When You See She's Crying :
-Wipe Her Tears & Ask What's Wrong


When She Says Go Away :
-Just Go Close To Her 


P/S : 
Boy's Must Always Understand About Girl's & Understand About Her Feeling... Sometimes, they are quite Sensitive... So, don't mad with her & get bored... Don't ever play with her feeling because she truthly loves you a lot! Please appreciate her as she appreciate you.. Don't ever left her... Take care of her with all your love..

Tuesday, November 15, 2011

Dunia

kite tak tahu apa yang akan jadi pada masa hadapan ---> sekarang ---> sebelumnya

Hanya ALLAH s.w.t yang Maha Mengetahui segala-galanya..
Dia telah menetapkan apa yang terjadi & yang akan terjadi. Kita sebagai hamba-Nya harus bersyukur kerana dapat hidup di dunia yang fana ini.

Aku suka ayat hamba ALLAH ni ;
Permasalahan, pancaroba serta krisis yang berlaku di alam fana ini merupakan fenomena yang menambahkan variasi dunia kemanusiaan ini. Kerenah dunia merungkai, mencari, menganalisis segala variasi ini dari segenap sudut persepsi. Kita sebagai manusia berakal dan beriman boleh melihat, menatap dan mencedok iktibar demi mengatur langkah-langkah meniti dunia ini dengan berhaluan dan diharapkan tidak rebah tersungkur di alam baqa nanti. Tepuk dada, tanya iman. Bukan selera.

Thanks-

Sunday, January 30, 2011

Best Buddies :D

I LOVE YOU, TUSHISUKIMIA
miss gila kat korang ;'(
love you all :) miss ahh

Bye bye Teknik Melaka ;'(

HOSTEL LIFESTYLE
OMG! hostel? its too hard for me. aku tk pernah menyangka yang kehidupan hostel sangat memeritkan. yaa, aku mengaku. aku seorang yang tak pandai berdikari! mula mula aku enjoy dgn persekitaran yang sangat 'asing'  pada aku. tapi, lama lama aku dah biasa dgn keadaan tu.

ROLL CALL?
WTH is that? FUCK roll call. kau yang membuatkan aku tak cukup masa dan kau yang membuatkan aku belajar tak focus sebab mengantuk! sleepy when p&p! ohh shit!

SENIOR?
bapak belagak boleh tak?

SCHOOL?
otakk best gilaa :D tapi tidur dlm kelas bole ke 'berjaya' camtu? membazir duit mak bapak! baik kau blajar kat skolah lme je. and satu ape pun aku tak faham. sebab mengantuk punya pasal. mcm $#*@!

lastly, HEM kau bajet bagus. aku benci HEM sane lah bodoh!

Monday, November 8, 2010

PALACE OF THE GOLDEN HORSES :D

3 hari lepas, aku baru balik dari KL. pada mulanya ma tk bagi pegi KL au. tapi, disebab kan aku ni dh abis PMR, dy bagi jugak. tu pun, selepas aku pujuk baba. pergh, penat siot nak mengayat parent aku ni. tapi, akhirnya dpt g jugak.

penat blom lagi hilang ni. tapi, bst gila.
4th Nov. 2010 : bertolak ke seremban dalam pukul 10 malam. tiba disana dalam pukul 2 pagi. perjalanan ke sana amat memenat kan. dan meletihkan. tiba kat sana tido uma uncle aku. pak ngut. tido sane sebab nak check in hotel pada 3 ptg keesokkannya.

5th Nov. 2010 : pukul 12 dh gerak KL. dalam pukul 12 lebih, sampai di KL. tempat pertama sekali ialah sogo. maklum lah deepavali kan? so, jalan KL tk lah busy sgt kn? ktorg pgi sogo. sementara yg lelaki g solat jumaat. maklumlah, hari jumaat kan? jalan jalan. tk sedar dh pukul 3 ptg, dh kelang kabut nak g chech in hotel. at last, pak ngut dan lelaki yg lainya dtg. dyorg suruh shopping lagi. aku pun, apa lagi. sbab nak cari tudung utk ma kan? pgi lah jalan tar. cari cari. jumpa lah. syria hitam. wahh, ma mesti suka nanti. i hope so :)
around 5 p.m. baru check in hotel. PALACE OF TH GOLDEN HORSES hotel 7 stars. woahhh. i really tk prcaya. HAHA ;D first time, pegi hotel bertaraf 7 bintang kat Malaysia ni. hihi^^
nampak camni jer dah mewah kan? apetah lagi dalam dy. dlm hati aku, syukur sgt. sbb dpt g sini. bilik yg menenpatkan aku dgn family aku ni, besar gilerrrr. ape ek nme nye? aku lupa lah, yg penting level5, room number 5128. hehe. egt tau. lepas masuk bilik. lepak lepak jap. pas isyak, kami keluar makan. makan makan. makan satay kajang! wahh, best gile. besar besar satay dia. hehe. wahh, kenyang knyang. lepas tu, aku punya bodoh. pgi order nasi goreng kampung! wh, dh nak meletup perut aku abes kan nye! hoho. aku pun buat aksi, superwomen. akhirnya, walaupun tk habis. dpt jgk habis kan separuh nasi tu. abes, dah abg taai, suruh order ape aje kan. pas uh, aku order jelah ikut selera tekak buaya aku ni. hehe, pas uh tk habes, dy org yg pertama, membebel kat aku. hehe. *sorry brader ngumpat lu plak. HAHA ;D balik dari makan. tros tidur. wahhh. best nye. perut kenyang hati pun senang! hehe

6th Nov. 2010 : bagun tidur, sarapan. abg taai dgn kak ijad dtg, bwk mkanan! wahh. best best aku sememangnye kebulur, haha. gile lah selera aku! bkn buaya lagi. selera badak dari rompin!! HAHA. byk gak aku mkn. aku pk pagi pagi nak pegi swimming pool. tapi, disebabkan jauh pool tu, aku amek kptsan nak brendam dlm jakuzi mcm mlm tadi. aku berendam dn caca. cousin tercinta <3 best, berensam air panas. huhh. best gila. hilang segala penat, masalah. dan ape ape lagi lah ;D
lepas chck out, mlmnye pegi uma along tidur sana pulak. dkt SERI KEMBANGAN :) best.

7th Nov. 2010 : balik. walaupun rase mcm tknak balik. tapi, kn balik jugak. huhu. best tinggal kat KL. tk egt JB langsung, hehe. sorry JB. bkn tk egt. tp, tkda masa. kteorg rushing. sbb kejar masa. walau ape pun. pegi sana merupakan lembaran baru bagu 2010.

thanks sebab bawak adik pegi jalan jalan :)

-love zila